Laura Kešytė. 2017 m. rugsėjo 29 d.

Prekių ženklas KIWA žengia į Lietuvą

Į 20-uką pasaulyje lyderiaujančių įmonių, veikiančių bandymų, tikrinimo ir sertifikavimo (TIC) srityje, patenkanti olandų kapitalo bendrovė KIWA 2015 m. įsigijo tarptautinę įmonių grupę „Inspecta Group“, kurios padalinys Lietuvoje veikia nuo 2010 metų. Nuo š. m. rugsėjo „Inspecta“ bus žinoma kaip „KIWA Inspecta“ ir teiks dar didesnio spektro paslaugas mūsų šalyje.

Įsiliejimas į tarptautinę rinką

1948 m. Nyderlanduose savo veiklą pradėjusios bendrovės KIWA tikslas buvo užtikrinti kokybiško vandens tiekimą vietiniams gyventojams. Įmonės taikomų metodų sėkmė lėmė greitą organizacijos įsiliejimą į tarptautinę rinką. KIWA dar labiau sustiprėjo prisijungus SHIELD grupės specialistams, dirbantiems pavojingų medžiagų vertinimo srityje. Tačiau didžiausi pokyčiai įvyko 2015 m., kai prie KIWA prisijungė TIC srities lyderė – „Inspecta“.

Šiandien beveik 5 tūkst. KIWA specialistų teikia paslaugas net 50-yje pasaulio šalių. Kokių pokyčių, įmonėms susijungus, galime tikėtis Lietuvoje?

Išsiplės paslaugų spektras

Lietuvoje veikianti „Inspecta“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Inspecta Group“, kuri turi padalinius aštuoniose Europos šalyse: Suomijoje, Švedijoje,Norvegijoje, Danijoje, Lenkijoje ir visose trijose Baltijos valstybėse.

Įmonių grupės „Inspecta Group“ ištakos – Suomija, kur 1975 m. susikūrusi bendrovė išaugo į vieną didžiausių TIC įmonių Šiaurės Europoje. Būtent Skandinavijos šalyse „Inspecta“ yra laikoma įrenginių techninės būklės bei atitikties vertinimo (sertifikavimo) srities lydere.

„Inspecta“ orientuojasi į sunkiąją pramonę – gamybą, produktus, energetiką. Na, o KIWA daugiau veikia produktų sertifikavimo srityje, pradedant maisto produktais ir baigiant medicinos įranga.

Susijungus šioms dviem didelėms įmonėms į vieną, jų teikiamų paslaugų spektras išsiplės. Į mūsų bei kitas rinkas KIWA atneš tas paslaugas, kurių neturėjome iki šiol“, – pokyčius pristato įmonės generalinis direktorius Mantas Andriuškevičius.

Saugumo garantas

Tiesa, KIWA paslaugos mus pasiekė jau iki šiol, tačiau jos, kaip ir didžioji „Inspecta“ veiklos dalis, paprastam vartotojui dažniausiai lieka nepastebimos, nors dėl jų mūsų visuomenė kiekvieną dieną gali jaustis saugi.

„Galime rasti Lietuvoje parduodamų produktų, kurie pažymėti KIWA ženklinimu, kas reiškia, kad produktas yra saugus ir patikrintas. Pavyzdžiui, maisto produktai, kurie mus pasiekia iš Italijos, Ispanijos, tarkime, apelsinai ir mandarinai, dar prieš eksportą yra tikrinami KIWA įmonių grupės.

Mes juos vartojame žinodami, kad jie yra patikrinti, saugūs, užauginti pagal tam tikrus reikalavimus, juose nėra kenksmingų medžiagų, – pasakoja M. Andriuškevičius. – Kitas pavyzdys – liftas, kuriuo naudojamės kasdien, arba pramoninis katilas, kuris šildo mūsų patalpas, – visi šie įrenginiai turi įveikti griežtą patikrą, siekiant išvengti katastrofos.

Net ir kuro įsipylimas būtų potencialiai pražūtinga veikla, jeigu kuro padavimo įrenginių sauga nebūtų užtikrinta. Todėl, kaip mes sakome, esame visur, bet esame nematomi“, – reziumuoja pašnekovas.

Įmonės simbolis – bebras

Įmonės KIWA prekių ženklą nuo rugsėjo 6 d. vis dažniau galėsime išvysti ir Lietuvoje. Jo logotipe – bebras, kuris simbolizuoja kruopštų ir nuoširdų darbą. Jau daugiau nei 70 metų veikiančią įmonę lydi moto: „Pasitikėjimas, kokybė ir progresas“. Tai vertybės, kuriomis vadovaujasi bendrovė visose veiklos srityse. 